• Türkçe
    • English
  • Türkçe 
    • Türkçe
    • English
  • Giriş
Ara 
  •   DSpace@ÖHÜ
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Ara
  •   DSpace@ÖHÜ
  • Fakülteler
  • Eğitim Fakültesi
  • Ara
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Ara

Gelişmiş Filtreleri GösterGelişmiş Filtreleri Sakla

Filtreler

Arama sonuçlarını daraltmak için filtreleri kullanın.

Toplam kayıt 30, listelenen: 1-10

  • Sıralama Seçenekleri:
  • İlgililik
  • Başlık Artan
  • Başlık Azalan
  • Yayın Tarih Artan
  • Yayın Tarihi Azalan
  • Sayfa Başına Sonuç:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100

Aramanızla eşleşen bölüm veya koleksiyonlar

Bildiri Koleksiyonu [0]

Proceeding Paper Collection

Bildiri Koleksiyonu [0]

Proceeding Paper Collection

Bildiri Koleksiyonu [0]

Proceeding Paper Collection

Bildiri Koleksiyonu [0]

Proceeding Paper Collection

Bildiri Koleksiyonu [0]

Proceeding Paper Collection

Bildiri Koleksiyonu [0]

Proceeding Paper Collection

Bildiri Koleksiyonu [0]

Proceeding Paper Collection

Aramanızla eşleşen öğeler

Küçük Resim

The role of social intelligence in happiness 

Doğan, Tayfun; Eryılmaz, Ali (FACTEACHEREDUCATION, 2014)
The main objective of this study is to examine the role which social intelligence has in happiness. Two hundred and forty nine university students (130 females/119 males) participated in the study. The Turkish Version of ...

The determining the relationship between Turkish language teachers’ attitudes towards computer education and technology 

Kahraman E.; Işeri, Kamil; Ünal, Emre (Kamla-Raj Enterprises, 2014)
The purpose of this study is to examine the relationship between Turkish teachers’ attitudes towards computer-based training and technology.In this study, descriptive model has been used. The data were collected with ...
Küçük Resim

The effect of multiple intelligences theory-based education on academic achievement: a meta-analytic review 

Baş, Gökhan (EDAM, 2016)
The main purpose of this study is to determine the effect of multiple intelligences theory (MIT)-based education on students' academic achievement. In this research, the meta-analytic method was adopted to determine this ...
  • 1
  • 2
  • 3



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 

Göz at

Tüm DSpaceBölümler & KoleksiyonlarTarihe GöreYazara GöreKurum Yazarına GöreORCID'e GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim ŞekliBu BölümTarihe GöreYazara GöreKurum Yazarına GöreORCID'e GöreBaşlığa GöreKonuya GöreTüre GöreDile GöreBölüme GöreKategoriye GöreYayıncıya GöreErişim Şekli

Hesabım

GirişKayıt

Keşif

YazarBaş, Gökhan (1)Doğan, Tayfun (1)Eryılmaz, Ali (1)Işeri, Kamil (1)Kahraman E. (1)Ünal, Emre (1)KonuAcademic Achievement (1)Educational process (1)Happiness (1)Instructional Tools Teachers Belief (1)Learning Environment (1)Meta-Analysis (1)Postgraduate Theses/Dissertations (1)Social Intelligence (1)Subjective Well-Being (1)Teaching Quality (1)... Daha FazlaYayın Türüarticle (3)Dileng (3)Yayın KategorisiMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı (3)Erişim Şekliinfo:eu-repo/semantics/openAccess (2)info:eu-repo/semantics/closedAccess (1)Yayın Tarihi2014 (2)2016 (1)Tam Metin DurumuTam Metni Olanlar (2)Tam Metni Olmayanlar (1)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
İletişim | Geri Bildirim
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Politika || Rehber || Kütüphane || Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi || OAI-PMH ||

Ömer Halisdemir Üniversitesi Sabiha Şahenk Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı, Niğde, Turkey
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

Creative Commons License
DSpace@ÖHÜ by Niğde Ömer Halisdemir University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@ÖHÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.